czwartek, 19 maja 2016

Rozkład na pracę z cieniem.

Rozkład, o którym mowa NIE jest mojego autorstwa. Znalazłam go jakiś czas temu na angielskim blogu Tarot by Ania. Zapisałam w zeszycie i dopiero wczoraj się za niego zabrałam. Tutaj macie link do filmiku na yt dziewczyny, która zrobiła ten rozkład (filmik po angielsku).

Ja użyłam tarota Nicoletty Ceccoli i przyznam, że talia super się sprawdza w tego typu czytaniach. 
Nie jest łatwo przebrnąć przez ten rozkład. Jedna karta sprawiła mi mega trudność. Czułam wewnętrzny opór, traciłam sens i wątek. W głębi wiedziałam o co może chodzić ale zaraz pojawiało się Ego w akcji... i było takie: "nie to nie tak...", "na pewno chodzi o coś innego...", i takie szukanie na siłę innego znaczenia karty. Wrzuciłam rozkład na tarotową grupę, żeby dziewczyny bezstronnym okiem powiedziały co myślą. Dopiero wtedy uświadomiłam sobie jak jest i jak się zachowuję, przyszło otrzeźwienie i oczyszczenie. Dlatego piszę, że trudno przez niego się przeprawić bo łatwo jest się okłamywać, bezpieczniej. 

Tutaj macie tekst o cieniu. Ja nie będę się rozpisywać bo w sieci jest mnóstwo na ten temat. 

Ja podsumuję to tym cytatem:

"Dopóki nie uczynisz nieświadomego świadomym, będzie ono kierowało twoim życiem, a ty będziesz nazywał to przeznaczeniem"
C.G. Jung

Teraz rozkład



1. Kim jestem?
2. Jaki jest mój największy strach?
3. Jakie jest moje największe błędne przekonanie o sobie?
4. Czego nie chcę zaakceptować?
5. Co mnie zatrzymuje, blokuje?
6. Jak mogę pozbyć się mojego największego strachu?
7. Jak mogę się pozbyć błędnego przekonania o sobie?
8. Jak mogę zaakceptować kartę nr 4?
9. Jak mogę przestać się blokować?
10. Kim się stanę?


Karty fajnie rozpatrywać parami, tam gdzie łączą się znaczeniowo, pozycja 2 + 6, 3 +7, 5 + 9, itd. Kartę 1 i 10 najlepiej rozpatrzyć na końcu interpretacji, w połączeniu.

Owocnej pracy życzę :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz