środa, 9 marca 2016

Mój rozkład na kobiecość

Wczoraj, w związku z Dniem Kobiet, utworzyłam taki oto rozkład. Rozkład daje wgląd w to jak czujemy się w swojej skórze, jaki mamy kontakt ze swoją kobiecością i jak możemy go pogłębić, dostrzec pewne rzeczy. To taki mały prezent ode mnie dla wszystkich Pań - pasjonatek tarota. Wiem, spóźniony, ale liczą się intencje:) Wczoraj nie miałam kiedy zamieścić. A o to i on:)



Crystal Visions Tarot


Rozkład składa się z 9 kart, poszczególne pozycje:


1. Jaką kobietą jestem?
2. Jaki mam kontakt ze swoimi uczuciami?
3. Jaki mam kontakt zw swoim ciałem?
4. Jaki aspekt kobiecości powinnam w sobie bardziej pielęgnować, rozwijać?
5. Czego w sobie nie dostrzegam?
6. Jak mogę wzmocnić swoje poczucie kobiecości?
7. Co jest moim największym atutem?
8. Jak postrzegam siebie?
9. Jaką kobietę widzą we mnie inni?


Ważne są pozycje 1, 8 i 9 jako porównanie i wgląd do tego jaka jesteś naprawdę (poz.1), a jak postrzegasz siebie samą (poz.8) oraz jak widzą cię inne osoby(poz. 9). Może to być ważna lekcja i przekonasz się, że masz więcej plusów, niż ci się wydaje:) Wiadomo,że MY kobiety, bardzo krytycznie na siebie patrzymy i jesteśmy dla siebie często zbyt surowe. Te 3 punkty w rozkładzie służą pomocą, by obiektywnie ZOBACZYĆ jak jest, a nie jak MYŚLISZ, że jest.

Pozycje 2 i 3 mają za zadanie pokazać, czy którejś z tych dwóch sfer nie traktujesz lepiej, a druga jest zaniedbana. Potrzeba równowagi, by czuć się dobrze, akceptować swoje ciało i uczucia jakie się pojawiają.

Pozycje 4 i 5. Pozycja 4 pokazuje aspekt, o którym wiesz, jesteś go świadoma ale niekoniecznie się nim "zajmujesz". Natomiast pozycja 5 ma pokazać to, czego nie widzisz, nie zdajesz sobie sprawy, że to posiadasz, taki ukryty skarb:)

Pozycje 6 i 7. Pozycja 6 zobrazuje co robić, jak myśleć, jak się zachowywać(w zależności jaka karta wypadnie w tym miejscu) by poczuć się lepiej w swojej kobiecej skórze. Pozycja 7 nie wymaga komentarza:)

Myślę, że rozkład daje fajny wgląd w siebie. Polecam go wszystkim Kobietom, a w szczególności tym, które czują, że coś jest nie tak, że nie czują się dobrze ze sobą, mają niską samoocenę, kompleksy. Być może gdzieś po drodze zgubiły swój skarb i nie wiedzą gdzie go szukać i jak. Ten rozkład to dobry początek, by zainicjować zmiany. 


9 monet, Dame Darcy Mermaid Tarot



Dajcie znać czy rozkład Wam się podoba i jak sprawdza się w praktyce:) 
Pozdrawiam!

P.S.: Teraz będzie mnie więcej:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz