wtorek, 27 stycznia 2015

Godzina dla Tarota - dzień piąty

DLACZEGO WYBRAŁAM TAROTA...

To co niewidzialne, tajemnicze interesowało mnie od dziecka. Od zawsze wierzyłam, że jest coś jeszcze, coś poza tym co widzę, co mnie otacza. Tarot zafascynował mnie swoimi obrazami, był i jest dla mnie pod tym względem niezwykle atrakcyjny. Do żadnych innych kart nie czułam takiego pociągu. Wydawały mi się nudne i płytkie, za proste. W pewnym momencie mojego życia byłam ciekawa dlaczego jest tak, a nie inaczej; dlaczego żyję akurat tu i teraz, dlaczego moje życie wygląda tak, a innych inaczej. Chciałam poznać siebie, mechanizmy jakie mną kierują, co ma na to wpływ. Reinkarnacja także strasznie mnie pociągała. Nie ukrywam, ze chęć poznania przyszłości także była. I dlatego właśnie wybrałam Tarota...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz