piątek, 16 maja 2014

Zmartwychwstanie


Dzisiaj kilka słów o karcie Zmartwychwstania, czy Zbawienia. Nazwa Sąd jakoś nie oddaje mi w całości znaczenia tej karty. Poniżej opisuję, co karta mi pokazuje, jakie mam z nią skojarzenia i odczucia:

Jest to karta wszelkich wiadomości, nowin. Zazwyczaj są to ważne informacje
Karta zgody, pojednania się, przebaczenia
Spełnienie obietnic
Ukazuje mi powroty, nie tylko ludzi do siebie ale także sytuacje gdy kiedyś zajmowaliśmy się czymś, rzuciliśmy to z jakiegoś powodu, a po latach znów do tego powracamy -  coś powraca do łask
Wyzwolenie z czegoś, co nas ograniczało, nie dawało pełni swobody.
 Wyjście z niekomfortowej sytuacji. Poczucie ulgi. Przy czym często to wyzwolenie następuje przy czyjejś pomocy
Wyzdrowienie
Karta nie ukazuje procesu, ani czegoś długotrwałego. Jest to chwila, moment, coś się dzieje tu i teraz, przychodzi impuls
Zapowiedź zmian
Zawarcie małżeństwa
W pytaniach o ciążę, czy posiadanie dzieci nie pokazuje samej ciąży, poczęcia lecz zapowiada, że dziecko jak najbardziej się pojawi
Karta rodziny
Reinkarnacja
Ogłoszenie, wezwanie
Duchowość
Pokazuje, że wyjdziemy z cienia, z marazmu. W moim przypadku była to zapowiedź tego, że coś się zacznie dziać w moim życiu, zacznę działać, żyć pełnią życia
Wolność, przestrzeń
Zbiorowość
Wejście na wyższy pułap
Zjednoczenie, połączenie
Koniec spekulacji, domysłów - prawda wychodzi na jaw
Odejście z "tego świata", gdy pojawia się przy odpowiednich kartach
Gotowość
Powitanie
Muzyka, dźwięki
Miejsce - dworzec
Poczucie spełnienia, radość
Wspólne przeżywanie
Posłaniec

Luca Signorelli, Zmartwychwstanie ciał

 Dzisiaj ukazałam pozytywne aspekty karty. Kiedyś opiszę te negatywne. Chociaż ja tę kartę odbieram bardzo pozytywnie :))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz