czwartek, 8 maja 2014

"Dosłowność" Tarota

Czasami karty odpowiadają nam w bardzo prosty, jasny i obrazowy sposób. Mówiąc obrazowy mam na myśli to, że dzieje się dosłownie to, co przedstawione jest na obrazku. Podam kilka przykładów z moich kart dziennych i rozkładów :-)

5 monet - ból nóg


7 mieczy - przenoszenie czegoś, otrzymanie paczki


Gwiazda - siedząc wieczorem w pokoju przy kartach miałam zasłonięte rolety. Zadałam pytanie: Jaka jest teraz pogoda na dworze? Okazało się, że pada śnieg!


3 monet - ustalanie projektu z architektem


9 mieczy - okropne samopoczucie psychiczne, załamanie, płacz, poczucie osamotnienia, bezsenność


8 pucharów - wyprowadzka z domu w nocy


6 monet - płacenie, pomaganie


Siła - na pytanie gdzie się znajduje to, czego szukam. Okazało się, że znajduje się to w pudełku, które trzeba otworzyć


3 pucharów - zabawa, bardzo udana impreza z bliskimi znajomymi, toasty, tańce i śpiew 
:)


To tylko niektóre przykłady ale bardzo trafne. Okazuje się, że podczas czytania kart wszytko odgrywa rolę. Nie tylko nasze odczucia i skojarzenia ale po prostu dosłownie to co widzimy na kartach. Dlatego każdy na początku ma problem z odnalezieniem tego jednego jedynego znaczenia, które akurat jest odpowiednie i jest kluczem do prawidłowej interpretacji.



4 komentarze:

  1. Widzę ,że też próbujesz sił jako blogerka:)) bardzo ładny blog, dodam do obserwowanych;) chętnie będę zaglądać..
    Ta dosłowność tarota bywa naprawdę zaskakująca:) już się nie mogę doczekać nowych wpisów.
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny. Bardzo mi miło. Blog czekał na ukazanie się od stycznia. Miałam opory, posty były przygotowane ale jakoś nie miałam odwagi, by pokazać go światu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie: Eremita. Pociągnęłam go gdy zdenerwowana mama zadzwoniła po nocy. Syn pierwszy raz na obozie harcerskim, to jego pierwszy wyjazd bez rodziców. Spytała co jej syn robi, pociągnęłam Eremitę. Potem się okazało, że mieli nocny rajd i on jako jedyny miał dobrą latarkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No super karty to pokazały:-)
      Dziękuję, że się podzieliłaś:-)

      Usuń